Vad händer efter att jag handlat?
Efter att du handlat tar vi emot er order och går igenom beställningen. Har vi fått all information skickar vi inom kort ett korrektur till er för godkännande. Ser allting bra ut och ni godkänner beställningen startar vi produktionen och meddelar beräknad leveranstid till er.
Fakturering
Fakturering sker först efter ert godkännande. Betalningsvillkor är 30 dagar från faktureringsdag.
ORDRAR
HUR GENOMFÖR JAG EN ORDER?
Bläddra bland våra produkter på hemsida. Du hittar alla produkter under menyvalet ”produkter”. Klicka dig in på de produkter ni är intresserad av och välj antal, färg och andra produktval. Klicka sedan på ”Lägg i varukorg”. Nu hamnar produkterna i varukorgen och du kan gå till kassan eller handla mer. I kassan fyller du i dina uppgifter och kontrollerar din order. Här kan du också ladda upp eventuell logotyp. Tryck sedan på ”slutför köp”. Du får nu ett bekräftelsemail och vi återkommer med korrektur så snart vi kan.
Hur kan jag avbryta eller ändra min order?
Skicka ett email till info@svedalablock.se med ditt ordernummer och önskad ändring så återkommer vi med bekräftelse!
Hur hanterar ni personuppgifter?
Er integritet är viktigt för oss och ni kan ta det av vår integritetspolicy här.
Måste jag ha ett konto för att beställa?
Nej. Ett konto är valfritt att skapa, men är ett mycket smidigt sätt för dig om du vill beställa fler gånger då dina uppgifter sparas och ligger kvar när du kommer tillbaka nästa gång!
Vad gör jag om jag har ytterligare frågor?
Kontakta oss på info@svedalablock.se eller ring till 040-40 00 37